27. novembar 2025.
Onboarding u interne komunikacije sa Tijanom
1
dan
6
učesnika
uživo
Beograd

O treningu
Trening Onboarding u interne komunikacije nudi potpuno razumevanje internih komunikacija, ali i niz praktičnih veština koje ćeš, već sutra, primenjivati u praksi!
Agenda treninga
-
Onboarding call - želim da te upoznam pre treninga i razumem tvoje potrebe. Ovo je i prilika da mi postaviš sva pitanja koja imaš bilo o treningu ili o interinim komunikacijama;
-
Onboarding trening - kombinacija teorije i vežbi, sa neophodnim pauzama za kafu, ručak i osveženje. Kapacitet treninga je ograničen na maksimalno 6 učesnika po grupi.
-
1 na 1 konsultacije - sat vremena posvećenih samo tebi za dodatne savete, pojašnjenja ili usmerenja nakon treninga. Ti biraš datum i vreme u periodu od 6 meseci nakon treninga.
Ovaj trening je za tebe ukoliko si:
-
Interni komunikator na početku karijere i potrebni su ti čvrsti temelji i oprobane prakse profesionalaca,
-
Ekspert na polju PR-a, HR-a, EB/EX/EE-a, marketar, corp comms ekspert: imaš profesionalnog iskustva, ali želiš da izbrusiš svoje znanje u oblasti internih komunikacija,
-
Student, menadžer i praktičar iz srodnih oblasti: potrebno ti je da razumeš važnost i dobiješ konkretan uvid u interne komunikacije.
Sa ovog treninga kući odlaziš sa:
-
Dubokim razumevanjem svrhe i uloge internih komunikacija
-
Jasnim razumevanjem kanala i alat za efikasnu komunikaciju sa zaposlenima
-
Kompletnim vodičem za kreiranje komunikacionog plana
-
Matricom veština za tvoj dalji razvoj
BONUS: priručnik za kreiranje plana komunikacije i mapiranje stejkholdera
27. novembar 2025
9.30 - 17h
Kanvas, Skadarska 40c
55.225,00 RSD
Zauzmi svoje mesto!
Upoznaj Tijanu!
Founder & Business Communications Strategist @ topIC
Tijana je jedna od retkih eksperata u regionu koji se bavi isključivo internim komunikacijama. Sa više od 15 godina iskustva u kompanijama i radom u svim sferama komunikacija, danas radi kao strateg, konsultant, mentor, trener i spiker.
Posvećena je unapređenju načina na koji kompanije komuniciraju sa svojim zaposlenima, kao i osnaživanju uloge internih komunikacija, sa najvećim fokusom na njihovoj edukaciji i razvoju.

NAŠI KLIJENTI





