#Buđenje: Druga topIC_talks konferencija je za nama
- topIC

- May 30, 2024
- 2 min read
Updated: Sep 2
Pred punom salom Dorćol Platza, 28. maja održali smo drugu godišnju konferenciju posvećenu internim komunikacijama. Tema – “buđenje”. Jer, budimo realni – na Balkanu se interne komunikacije tek bude i krajnje je vreme da prestanu da se prave da spavaju.
Ove godine nismo pričali u rukavicama – stavili smo fokus tamo gde treba: na ljude koji zapravo rade ovaj posao. Mladi komunikatori, oni sa do 5 godina iskustva (a njih je 2/3 na tržištu!), seli su na panel i rekli naglas sve ono što mi stariji obično šapućemo uz kafu. „Pogled (iz) budućnosti“ otvorila je Selena Kosorić (Sport Time), a sa njom su na sceni bili i Teodora Nikolić (Lidl), Jelena Mihajlović (Generali Srbija) i Sonja Mandić (RT-RK). Realno, ako nekog vredi slušati – to su oni.
A da ne ostanemo samo u svojoj IK kutiji, pridružio nam se i Ronald Seeliger, CEO Hemofarma, koji je u intervjuu „Oštro oko lidera“ rekao nešto što je svima ostalo urezano: “If I don’t give you wings – you cannot fly.”
Prevedeno: bez poverenja i podrške lidera, interne komunikacije su samo mrtvo slovo na papiru.
Da interne komunikacije nisu servis za mejlove i vesti, već ozbiljan pokretač promena, podsetila nas je Sanja Rajačić (Banca Intesa), a Ivana Vukelić (IKEA SEE) u svom key note-u još jednom je naglasila – snaga internih komunikacija je ključna kompetencija svake kompanije.
Program smo završili sjajnim performansom – Natalija Stojiljković (IKEA SEE) sklapala je stočić na sceni dok je pričala o strategiji internih komunikacija. Poruka jasna: ako nemaš strategiju, firma ti je klimava kao sto bez šrafa.
Iza nas stoji puno podrške – od Contact Monkey-ja i Blue Colibri-ja do Coca Cole Hellenic, Infostuda, A1, Lagune i drugih. Hvala svima koji su pomogli da se o ovako važnoj temi priča glasno i ozbiljno.
Na kraju, da podvučemo, naša topIC zajednica nastavlja da gura dalje. Buđenje je tek počelo, a naš cilj je da interni komunikatori kod nas prestanu da budu „glasnici“, i postanu pravi partneri biznisu.
Jer, kad se jednom probudiš, više nema nazad. 😎
























Comments